FAQ

Vragen en antwoorden op al jouw vragen over de Event@Home Box!
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Bellen kan ook: 010 – 750 4401

Ja, je kunt zelf je eigen box samenstellen. Bekijk de voorbeeld boxen voor wat er allemaal mogelijk is. Geef ons door welke items jij graag in jullie box wil hebben en wij maken een offerte. Maatwerk invulling is mogelijk vanaf minimaal 50 boxen.

Ja, ook dit mag. Vooraf kun je ons aangeven welke items je gezien hebt en graag in jouw Event@Home Box wilt hebben. Dan maken wij aansluitend een voorstel. Maar, we brengen er wel een kleine vergoeding voor in rekening, omdat er meer werk voor nodig is. Het is zelfs mogelijk om eigen producten (bijvoorbeeld een gimmick o.i.d.) in de box te verpakken tegen een fee van € 0,50 per item.

Er zijn vele mogelijkheden om de Event@Home Box te personaliseren. Je kunt kiezen voor het toevoegen van een leuk fullcolour bedrukt A6 of A5 kaartje. Daarnaast kunnen alle witte boxen worden voorzien van bijvoorbeeld jullie logo of een speciale layout-opmaak (op basis van 15% volvlak druk). Ook kunnen we een sticker op de doos plakken met tekst en logo. Ook relatiegeschenken en gimmicks kunnen worden voorzien van een logo. Bestel echter wel ruim op tijd, want vooral het bedrukken van dozen, gadgets en gimmicks neemt veel tijd in beslag.

Wij maken gebruik van de diensten van MyParcel, het zakelijk onderdeel van PostNL. De gemiddelde bezorgtijd ligt tussen de 2 en 3 dagen. Soms is een pakket er binnen 1 dag, maar heel soms komt het in hele drukken maanden voor, dat er wel eens 4 dagen nodig zijn. In december adviseren wij zelfs 5 tot 7 werkdagen! Wij brengen de pakketten rechtstreeks naar het distributiecentrum van MyParcel. Helaas kunnen wij geen verantwoording nemen over de aflevering zelf. Ons advies is dan ook altijd: verstuur de boxen echt ruim op tijd!

Ja, ook dat is geen probleem. We kunnen de pakketten via palletvervoer naar iedere gewenste locatie in Nederland brengen. Hiervoor berekenen wij een palletprijs.

Wij versturen alle boxen en pakketten met een track&trace systeem. We kunnen dus altijd zien waar het pakket zich bevindt. Mocht een pakket of box onverhoopt kwijt of beschadigd raken tijdens de aflevering via MyParcel, dan zorgen wij ervoor dat er een nieuw pakket wordt opgestuurd. Dit doen we kosteloos! Ook als er iets kapot is gegaan, zorgen wij ervoor dat dit direct wordt opgelost. Wederom kosteloos! Indien een pakket bij ons retour komt, omdat het niet is opgehaald op een afhaalcentrum, dan kunnen wij het pakket nogmaals, tegen betaling, verzenden.

Wij vragen een aanbetaling van 75% van de totaalwaarde van de bestelling. Het restant dient na levering te worden voldaan. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Je ontvangt altijd een gespecificeerde factuur inclusief de BTW specificatie. Per box is de BTW afwijkend. Immers, voor food en non-alcohol wordt 9% BTW berekend en voor alcoholhoudende dranken en overige onderdelen 21%. 

We proberen zoveel mogelijk van de meest gebruikte items voorradig te hebben. Echter, ons advies is om ruim tevoren je bestelling door te geven. Mocht het voorkomen dat een bepaald product dat in jullie pakket of box zou komen niet meer beschikbaar is, zoeken wij in overleg met jullie naar een gelijkend alternatief. Last-minute bestellingen kunnen soms alsnog worden aangenomen. In hele drukke tijden zijn last-minute bestellingen niet mogelijk.

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wel kunnen wij je een uitgebreide fotoreportage sturen van jullie specifieke box. Alleen bij hele grote aantallen (>1500 stuks),  kunnen we een voorbeeld box opsturen.

Ja, dat kan. Voor vrijwel ieder pakket zijn er eigenlijk drie opties:

1) Een wit doosje, onbedrukt
2) Een wit doosje met Fullcolour bedrukking
3) Een zwart doosje (onbedrukt)

Een bedrukt doosje of een stijlvol zwart doosje zijn tegen meerprijs leverbaar. Je kunt ook kiezen voor een fullcolour A6 sticker met eigen opmaak op het doosje.

Voor iedere box kunnen wij een overzicht leveren met de specifieke allergenen. Omdat de boxen meerdere producten bevatten, ontvang je een overzicht van alle producten die in de box aanwezig zijn. Neem voor vragen contact op met de klantenservice via telefoon 010 – 750 4401. 

Geweldig! Als jij bepaalde producten hebt, die een leuke toevoeging kunnen zijn op onze boxen en pakketten, dan kun je contact opnemen met onze afdeling inkoop. Stuur een mail naar info@event-at-home-box.nl met daarin nadere informatie over jouw bedrijf en jullie product.

vrijmibo-borrelbox-medium-borrelpakket-borrel-online-box-pakket
proostbox-cheers-borrelbox-borrelpakket-feestpakket-proostpakket-online-event-borrel-felicitatie
coffee-time-box-koffiebox-koffiepakket-webinar-online-event-pakket
brievenbusdoosjes-pakketdoosjes-borrelbox-borrelpakket-geschenkdoosjes-brievenbux-event-at-home-box-2